سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش کمدی نامه دزد و عاشق در لنگرود

نمایش کمدی نامه دزد و عاشق در لنگرود به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش کمدی نامه دزد و عاشق به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به روی صحنه رفت.

وی با بیان اینکه، اجرای این نمایش تا ۱۷ اسفند ادامه دارد، افزود: نمایش کمدی نامه دزد و عاشق کاری از گروه تئاتر اهورا و هوسم و گروه هنری عروس بران اشکور رحیم آباد است.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نگاه کمدی نامه دزد و عاشق نقدی است بر عملکرد مظفرالدین شاه قاجار با زبانی طنز است.

قاسم مصفا  با بیان اینکه ، این نمایش در ساعت۱۸:۳۰  اجرا می شود، افزود: در این نمایش محسن پورنظری، سید رضا مولوی، عبدالله بهادری، مسعود ربیع پور، سهیل حسنی، امید محمددوست، امیر خلقی، جواد اسودی، وحید علیپور، مطلب صفر پور و مهران رضاخواه و مجتبی سارمی به نقش آفرینی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه، علاقمندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره ٠٩٢١١١٢٦٥٨٦ تماس بگیرند، تصریح کرد: مژگان اسدی، رحمان خانجانی و هومن علیزاده، سانیا شکری و دیانا منصوری:اجرای موسیقی، محبوبه صفرپور: نور و صدا و مائده هوشیار و احمد شریفی: طراحی و اجرای گریم از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

انتهای پیام / ق

 

نمایش کمدی نامه دزد و عاشق در لنگرود

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.