نمایش گفت و گوی آخر با امکان تماشایی متفاوت در رشت اجرا می‌شود.

اجرای نمایش گفت و گوی آخر با تماشایی متفاوتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا  مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان گیلان گفت : نمایش گفت و گوی آخر به کارگردانی کیوان خسرو مرادی هنرمند توانای تئاتر در کارگاه نمایش پروین اجرا می شود.
وی با بیان اینکه، این نمایش تا ۱۵ اسفند اجرا می‌شود، افزود: کیوان خسرو مرادی گفت و گوی آخر را براساس نمایشنامه یکی برای راه     one for the road   اثر هارولد پینتر نوشته است.

   مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: موضوع نمایش یکی برای راه داستان اسارت یک خانواده ۳ نفره در دست بازجویان سفاک انسان علیه انسان را روایت می‌کند.

قاسم مصفا بابیان اینکه، این نمایش هرشب ساعت ۲۰ (غیر از یکشنبه‌ها) اجرا می‌شود، افزود: در نمایش گفت و گوی آخر کیوان خسرو مرادی، باربد رضایی فرد به عنوان بازیگر هستند و سارا سید باقری نیز صداپیشه این نمایش است.

وی با اشاره به امکان تماشای متفاوت این نمایش، گفت: به غیر از سکوی تماشاگران در پلاتو، ٨ صندلی در داخل محیط نمایش و بازی قرار گرفته است که تماشاگر می‌تواند در کنار بازیگر کار را تماشا کنید.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: علاقمندان می‌توانند بلیت را از سایت هفت ساز از گیشه کارگاه نمایش پروین     www.haftsaz.com   تهیه کنند.

قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: علاقمندان برای رزرو بلیت نمایش گفت و گوی آخر با شماره ٣٣٢٢٥٦٢٣ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

نمایش گفت و گوی آخر با تماشایی متفاوت در رشت

 

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.