سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سونامی تکواندو ایران معادلات را بر هم زد

فرزان عاشورزاده در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی حریفان خود را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزان عاشورزاده که در سنین نوجوانی با عملکرد خوب خود در رشته تکواندو همه را شگفت زده کرد و فدراسیون جهانی کاراته به او لقب سونامی داده بود در سال گذشته عملکرد جالبی نداشت و در رقابت‌های انتخابی سال ۲۰۱۹ در نخستن مبارزه خود حذف شد.

به دلیل عملکرد نه چندان خوب، او برای اولین بار به تیم ملی دعوت نشد و به نظر نمی‌رسید شانسی برای حضور در رقابت‌های جهانی منچستر داشته باشد، اما  او شخصا در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که در کیش برگزار شد شرکت کرد و با وجود اینکه بر خلاف حریفان ایرانی خود در اردوی ۲ ماهه آماده سازی تیم ملی حضور نداشت، موفق به شکست تمام رقیبان ایرانی و روسی خود و کسب مدال طلای این بازی‌ها شد تا کار فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندو  را برای انتخاب نفر نهایی وزن ۵۸- تیم ملی سخت‌تر کند.

مبارزات خوب عاشورزاده در این بازی ها، سرمربی تیم ملی را متقاعد کرد تا بار دیگر او را به اردوی انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی منچستر دعوت کند.

هوگوپوش وزن ۵۸- کشورمان که در دور قبلی رقابت‌های انتخابی تیم ملی در همان مسابقه اول حذف شد این بار برای حضور در رقابت‌های جهانی منچستر باید در رقابت‌های درون اردویی نتایج خوبی بگیرد تا بار دیگر به ترکیب ثابت تیم ملی برگردد.

مسابقات جهانی تکواندو سال آینده از تاریخ ۲۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز در  شهر منچستر برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: حافظ مهدوی نایب رییس داوران آسیا شد


انتهای پیام/

 

فرزان عاشوری به اوج بازگشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.