در پایان سومین دوره مسابقات بین‌المللی جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹، مردان هوگوپوش ایران موفق شدند کاپ قهرمانی این رویداد را به خود اختصاص دهند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G۲) در دو بخش کیوروگی و پاراتکواندو و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان از روز ۹ اسفندماه در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش آغاز شده و به مدت ۴ روز نیز ادامه خواهد داشت.

در رقابت‌های بزرگسالان، ۳۶۱ تکواندوکار از کشور‌های آذربایجان، آمریکا، اردن، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، ایران، پاکستان، تونس، چین، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، قزاقستان، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان و هند حضور داشتند و مبارزات در گروه مردان طی دو روز (۹ و ۱۰ اسفندماه) برگزار و دقایقی پیش به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات، ایران با ۵ مدال طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۷۶۳ امتیاز کاپ قهرمانی را بالای سر برد؛ اردن با ۲ مدال طلا، یک برنز و ۲۷۹ امتیاز نایب قهرمان شد، کره‌جنوبی با یک طلا و ۱۲۸ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد و قزاقستان با یک نقره، یک برنز و ۸۹ امتیاز عنوان چهارمی را کسب کرد.

تیم‌های روسیه، تونس، ازبکستان، عراق، ارمنستان و هند به ترتیب در جایگاه پنجم تا دهم قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید:

سه شنبه، آغاز نهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا

جزینی: برای کسب نتیجه در میادین پیش رو کار سختی داریم/ نگاه مسئولان به همه رشته باید یکسان باشد

چین قهرمان شد/ کره‌جنوبی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد


انتهای پیام/

قهرمانی تیم تکواندو ایران در مسابقات بین‌المللی جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار