سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان Fallout 76 بهبود خواهد یافت

شرکت Bethesda جزئیات بروزرسانی جدید عنوان Fallout 76 را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Fallout 76 اولین بازی شرکت Bethesda بوده که در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده و کاملا آنلاین است. سری بازی‌های Fallout قدمتی ۲۰ ساله داشته و روایتگر دنیایی در آینده و پس از انفجار هسته‌ای است که این قسمت از این سری بازی نیز در ادامه قسمت قبلی بازی که Fallout 4 نام داشت و توانست واکنش بسیار مثبتی از گیمر‌ها دریافت کند طراحی شده است.

داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که در‌های پایگاه ۷۶، سال‌ها بعد از انفجار اتمی برای ساکنین پایگاه باز می‌شود تا شهروندان بتوانند بیرون از پایگاه ۷۶ به ساخت و ساز بپردازند. اما این باز شرکت Bethesda در ساخت قسمت جدید مجموعه Fallout موفق نبوده و این بازی نتوانسته است نظر گیمر‌ها را به خود جلب کند. نقشه این بازی که ۴ برابر بزرگ‌تر از Fallout 4 ساخته شده است از ۲ بخش دنیایی پس از انفجار و دنیایی زنده تشکیل می‌شود که پس از مدتی گشت و گذار در آن، گیمر احساس تنهایی در دنیایی بزرگ را می‌کند.

شرکت Bethesda در تلاش برای بهبود بخشیدن بازی، چه در زمینه مشکلات گرافیکی و چه در زمینه مشکلات سرور است. بنابر برنامه‌ای که توسط شرکت اعلام شده است، این شرکت قصد حفظ این بازی در سال ۲۰۱۹ را از طریق بروزرسانی‌های جدید دارد. پس از چند ماه بسیار بد از انتشار بازی برای PS4، XOBX One و پلتفرم کامپیوتر این شرکت قصد انتشار چند بروزرسانی در ماه‌های آینده را دارد که بخشی از جزئیات آن اعلام شده است.


شرکت Bethesda برنامه بروزرسانی‌های خود را اعلام کرد، با بروزرسانی Wild Appalachia که در ۱۲ مارس منتشر می‌شود فصل بهار به بازی اضافه خواهد شد. همچنین در این بروزرسانی ماموریت‌های جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد

در بروزرسانی بعدی این شرکت که در ۹ آوریل منتشر می‌شود قسمت داستانی ترور به بازی اضافه خواهد شد و در بروزرسانی بعدی که در ۷ می‌انتشار خواهد یافت به گیمر اجازه خواهد داد تا کوله‌پشتی شخصیت بازی و سایر تجهیزات او را به سلیقه خود شخصی سازی کند. همچنین در بروزرسانی Nuclear Winter که قرار است در تابستان آینده منتشر شود به گیمر‌ها اجازه داده خواهد شد تا به سطح بالای ۵۰ در بازی برسد و پس از رسیدن به این سطح شخصیت داستان بازی ویژگی‌های خاص و جدید پیدا می‌کند.


اما بنا به اعلام شرکت سازنده بازی بزرگ‌ترین بروزرسانی این بازی که Whtelanders نام دارد، پس از انتشار داستان، اسلحه و رویداد‌هایی کاملا جدیدرا به بازی اضافه خواهد کرد. با وجود تمامی مشکلات و ایرادات این بازی، اما کنار گذاشتن آن توسط گیمر‌ها بسیار زود است و همه‌ی علاقه‌مندان به این بازی منتظر بهبود بازی از طریق بروزرسانی‌ها هستند.


بیشتر بخوانید: جزئیات بروزرسانی جدید عنوان Black Ops 4 مشخص شد


انتهای پیام/

ایرادات عنوان Fallout76 رفع خواهند شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.