سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری حمیدیه؛

معرفی حماسه جهاد عشایر عرب خوزستان با پوشش خبری و مستندسازی صدا و سیما

سرپرست فرمانداری حمیدیه خواستار معرفی حماسه جهاد عشایر عرب خوزستان با همکاری و پوشش خبری و مستند سازی صداوسیما شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در راستای انعکاس رویداد‌های شهرستان بویژه مراسم ملی و مذهبی با مدیر کل صدا و سیما خوزستان دیدار کرد و خواستار همکاری تنگاتنگ در این جهت شد و از انعکاس برنامه‌های متعدد در شبکه خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه حضور صداوسیما باعث رفع دغدغه‌های مردم و مشکلات آن‌ها می‌شود، بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین رویکرد رسانه خدمت رسانی به نظام و انعکاس مشکلات بحق مردم است.

هاشمی نقش صداوسیما در توسعه و ارتقاء شهرستان را مهم دانست و خواستار همکاری تنگاتنگ صدا و سیما خوزستان با این شهرستان و همچنین معرفی بیش از بیش فعالیت ها، استعداد‌ها و رویداد شد.

نماینده عالی دولت در حمیدیه، باتوجه به اینکه حماسه جهاد عشایر عرب خوزستان باید به هموطنان کشور ما معرفی شود، بر پوشش خبری و مستند سازی حماسه مذکور تاکید نمود.

در ادامه این دیدار، مسلم رحیمی، مدیر کل صدا و سیما خوزستان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای انعکاس رویداد‌های شهرستان، قول مساعد در همکاری بیش از پیش در انعکاس برنامه‌ها و اجرای برنامه‌های متعدد جهت معرفی هرچه بهتر شهرستان مذکور داد.

انتهای پیام/گ

لزوم انعکاس جهاد عشایر عرب خوزستان در شبکه خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.