سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات دهی ۳۰ مجتمع خدمات رفاهی به مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از خدمات رسانی ۳۰ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جاده‌های استان کرمان به مسافران نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سیدعلی حاج سیدعلی خانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه این مجتمع‌ها دارای امکانات و خدمات بهداشتی، درمانی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی هستند گفت: مجتمع‌های خدماتی - رفاهی، مجموعه‌هایی است که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان و سرنشینان در جاده‌های ارتباطی کشور احداث شده است.

وی با اشاره به تحلیل‌های انجام شده بر روی آمار تصادفات در این استان تصریح کرد: بیش از نیمی از سوانح جاده‌ای به دلیل واژگونی و تصادف ناشی از خواب آلودگی رانندگان است و احداث مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی می‌تواند نقش مهمی در کاهش سوانح جاده‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در طول جاده ها، ارتقای ایمنی و ترافیک، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها از طریق کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و قطع جریان ترافیک با احداث راه‌های دسترسی استاندارد، فراهم سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن، ایجاد بستری مناسب جهت اشتغالزایی، کاهش اتلاف وقت رانندگان و مسافران، امکان اعمال مدیریت متمرکز و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه‌های خدماتی و رفاهی از مهمترین اهداف احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در استان کرمان است.

وی عنوان کرد: بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، رستوران ها، پمپ‌بنزین ها، مساجد بین راهی با همکاری نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی، علوم پزشکی، فرمانداری و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و با هدف شناسایی نواقص موجود و ارائه راهکار‌ها و دستورالعمل‌های لازم جهت رفع نقص به متولیان آ‌ها در آستانه نوروز صورت می‌گیرد.

حاج سیدعلی خانی با اشاره به سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه ها، از مسافران نوروزی خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع‌های بین راهی، مراتب را از طریق شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ به روابط عمومی این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

امکان اعمال مدیریت متمرکز بر عملکرد مجموعه‌های خدماتی و رفاهی

برچسب ها: نوروز 98 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.