سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورک: حکم منشا و حقیقی موقتی است/ پرونده مهاجم استقلال را با خانزاده مقایسه نمی‌کنیم

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: حکم محرومیت منشا و حقیقی موقتی است و حکم نهایی پس از شنیدن دفاعیات آن‌ها صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال لحظاتی پیش گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم استقلال را به دلیل درگیری با یکی از هواداران این تیم در اهواز و همچنین علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی کشورمان را به دلیل درگیری با علی خطیر (معاون اجرایی باشگاه استقلال) تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این بازیکنان فعلا نمی‌توانند فعالیت فوتبالی داشته باشند تا تصمیم قطعی درباره منشا و حقیقی گرفته شود.

او درباره اینکه با این رای آیا گادوین منشا در بازی آسیایی استقلال مقابل الدحیل هم نمی‌تواند بازی کند یا خیر، گفت: ما بازی‌های آسیایی را استثنا کردیم و منشا مشکلی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. او می‌تواند برابر الدحیل بازی کند. البته گادوین منشا پس از بازگشت از قطر باید بلافاصله به کمیته اخلاق بیاید تا با شنیدن دفاعیات و توضیحاتش درباره صدور رای نهایی تصمیم گیری کنیم. حکم فعلی موقتی است.

تورک درباره وضعیت علیرضا حقیقی هم تصریح کرد: مشغول رسیدگی به کار‌های این بازیکن هستیم و حقیقی هم باید در روز‌های آینده به کمیته اخلاق بیاید. ضمن اینکه درباره اعلام نظر نسبت به وضعیت فرهاد مجیدی هم منتظر دریافت استعلام از ناجا هستیم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اینکه با توجه به شباحت تخلف گادوین منشا با محمدرضا خانزاده، شنیده می‌شود مهاجم استقلال هم مانند مدافع اسبق پرسپولیس به ۹ ماه محرومیت از فوتبال محکوم شود، اظهار داشت: به صورت مقایسه‌ای درباره پرونده‌ها عمل نمی‌کنیم. هر پرونده شرایط خاص خودش را دارد و پس از شنیدن دفاعیات منشا رای نهایی را صادر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

منشا در لیگ قهرمانان آسیا محروم نیست

منشا و حقیقی از هر نوع فعالیت فوتبالی محروم شدند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
باتشکر از سردبیر محترم بخش ورزشی
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
این رای مسخره ترین رای دنیاس