سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تست مقاومت گوشی گلکسی S10 منتشر شد +فیلم

تنها چند روز پس از رونمایی خانواده گلکسی S10 تست مقاوت عضو اصلی آن در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تست‌های مقاومت گوشی، جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ویدئوهای فضای مجازی هستند. در این آزمایش‌ها به هر روشی که فکرش به ذهن خطور می‌کند فرد یا افرادی سعی در تخریب گوشی‌های مختلف دارند.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد کمی پس از رونمایی خانواده جذاب و گران‌قیمت گلکسی S10، تست‌های مقاومت آن نیز در فضای مجازی منتشر شد. یکی از معروف‌ترین افرادی که این کار را به طور تخصصی و خلاقانه انجام می‌دهد به تازگی ویدئویی از تست‌ مقاومت گوشی گلکسی S10 منتشر کرده است. در آزمایش‌های مختلف او موارد جالبی درباره این گوشی به دست آمد.

برای مثلا بخش مرتبت به ضد آب کردن این گوشی اکنون دارای رنگ بنفش است. ممکن است رنگ این بخش برای شما مهم نباشد اما مشاهده عملکرد اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش پس از تخریب شدن گوشی باید مسئله جذابی باشد.

از آن‌جایی که اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در این دستگاه استفاده شده است عملکرد آن با نوع اپتیک متفاوت است. این حسگر با انتشار امواج صوتی با فرکانس بالا در انجام عملیات شناسایی خود استفاده می‌کند. در اسکنرهای معمولی برای شناسایی اثر انگشت از روش معمولی‌تری استفاده می‌شود. در نتیجه، منطقی به نظر می‌رسد که این حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش به این تخریب‌ها مقاوم باشد.

همان طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید حسگر اثر انگشت پس از تست خش بدون نقص به کار خود ادامه می‌دهد. اما زمانی که این خط و خش‌ها عمیق‌تر شد عملکرد این حسگر با مشکل مواجه شد. در حالی که حسگرهای اپتیک در این سناریو قابل اعتمادتر هستند.

ما هنوز در ابتدای توسعه فناوری اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش هستیم، بنابراین ما باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم که در انتها کدام فناوری اپتیک یا اولتراسونیک برنده این داستان می‌شود و می‌تواند اعتماد بیشتری جلب کند. در ادامه ویدئویی تست مقاومت این گوشی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید:  جزئیات گوشی منعطف موتورولا منتشر شد +عکس


انتهای پیام/

تست مقاومت گلکسی S10

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.