سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه ریمستر شده بخش کمپین عنوان Modern Warfare 2 رده بندی شد

نسخه ریمستر شده بخش کمپین بازی Modern Warfare 2 توسط PEGI رده بندی سنی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری بازی‌های Call of Duty جزو محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای سبک اکشن است. اولین نسخه از این سری توسط شرکت Activision، که از بزرگترین و محبوب‌ترین شرکت‌های ساخت بازی رایانه‌ای به شمار می‌رود، در سال ۲۰۰۳ برای کامپیوتر منتشر شد که پس از موفقیت چشم‌گیر در زمان خود، این شرکت تصمیم به ساخت و انتشار نسخه‌های دیگر این بازی را اتخاذ کرد.

در ابتدا نسخه‌های فرنچایز ندای وظیفه تنها به جنگ جهانی مربوط می‌شد که روایت‌گر مشکلات و اتفاقات رخ داده برای لشکر کشور‌های حاضر در جنگ جهانی بود، اما پس از انتشار چند نسخه از این عنوان شرکت Activision به انتشار نسخه‌هایی با نام جنگ فرانوین پرداخت که در آن گیمر سرگرم مبارزه با موجودات فضایی می‌شد.

تا کنون پانزده نسخه از این مجموعه منتشر شده، اما سال گذشته خبر ریمستر (بازسازی) شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به عنوان شانزدهمین نسخه این سری در رسانه‌ها منتشر شد که اخیرا‌ این عنوان در سایت PEGI رده‌بندی سنی شده است و این اتفاق بیانگر انتشار نسخه ریمستر شده در آینده‌ای نزدیک است؛ به هر حال هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره این نسخه منتشر نشده است.

سازمان اروپایی اطلاعات بازی‌ها (PEGI) عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 را مانند اکثر نسخه‌های Call of Duty، به علت خشونت، ۱۸ سال به بالا رده بندی سنی کرده است. طبق اعلام PEGI قرار بود عنوان مذکور در تاریخ ۲۸ فوریه رونمایی شود، اما این اتفاق رخ نداد و انتظار می‌رود Activison در چند روز آینده رسما از این نسخه رونمایی کند.

از زمان انتشار گزارش‌های این نسخه از سری Call of Duty شایعاتی مبنی بر فقدان بخش چند نفره و تمرکز بر بخش کمپین به گوش می‌رسید که به احتمال زیاد حقیقت دارند. عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered تا اواخر سال میلادی جاری برای PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تجربه اکشن‌های دیوانه‌وار در بازی Just Cause 4 +تصاویر


انتهای پیام/

به زودی نسخه ریمستر شده عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 معرفی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.