سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شرکت ۱۵۰۲ نفر در مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت مجازی

هزار و ۵۰۲ نفر در مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله کریم مسئول روابط عمومی مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی گفت: هزار و ۵۰۲ نفر در مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی شرکت کردند که از میان این افراد ۵۳۳ نفر به تمام سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده بودند و از میان این ۵۳۳ نفر به ۳ نفر به قید قرعه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.

وی افزود: از میان ۵۳۳ نفری که به سوالات مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار پاسخ صحیح داده بودند به ۴۰ نفر مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و از بین تمام ۱۵۰۳ نفری که در این مسابقه کتابخوانی شرکت کرده بودند به قید قرعه به ۴۰ نفر مبلغ ۴۰ هزار تومان اهدا شد. شماره تلفن همراه برندگان در مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی به صورت نمایش پیش شماره و دو رقم آخر در کانال فلاح در نرم افزار‌های ایتا و سروش قرار داده شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به چگونگی استقبال مردم از مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی اظهار داشت: باتوجه به اینکه اطلاع رسانی مسابقه کتابخوانی اینترنتی به صورت نرم افزار موبایلی از صدا و سیما از شبکه‌های محدودی، آن هم دو روز مانده به دهه فجر پخش شد، میزان استقبال مردم از این مسابقه کتابخوانی نسبتا خوب بود و تعداد ۲ هزار و ۵۴۰ نفر نرم افزار  موبایلی مسابقه کتابخوانی را در گوشی هایشان نصب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کریم ادامه داد: مسابقات کتابخوانی دیگری از جمله با قرآن خوشبخت شویم و با گلبرگ زندگی در موسسات همکار در همین اسفندماه آغاز به کار می‌کند. مسابقات دیگری هم غیر از مسابقه کتابخوانی در ایام شعبان و رمضان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

چند نفر در مسابقه کتابخوانی اینترنتی برنده شدند؟

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.