سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد قوچان:

ایجاد ۹۰۰ طرح اشتغال با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در دوسال گذشته/ ۱۵ درصد جمعیت قوچان در پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)

رئیس کمیته امداد قوچان گفت: در دوسال گذشته ۹۰۰ طرح اشتغال با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار توسط کمیته امداد قوچان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن دهقانی رئیس کمیته امداد قوچان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه قوچان با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از جمعیت قوچان از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند گفت: اکنون هشت هزار و ۷۰۰ خانوار با جمعیت ۹ هزار نفر از خدمات این اداره استفاده می‌کنندتا شاهد توانمند شدن هرچه بیشتر مددجویان مورد حمایت باشد.

وی با تاکید به توصیه‌های رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی، کمیته امداد را به عنوان بازوی کمکی و قوی دولت دانست و تصریح کرد: تاکنون شش هزار خانوار از تسهیلات اشتغال کمیته امداد بهره‌مند شدند و همچنین اینکه در پنج سال اخیر دو هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد قوچان پرداختن به امور قرآنی در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد را مطرح کرد و گفت: اکنون ۵۰۰ قرآن آموز زیر نظر کمیته امداد قوچان است که در بین این افراد ۲۵ حافظ چند جزء و سه حافظ کل قرآن وجود دارد که باعث افتخار ما وجامعه است.

دهقانی به امور فرهنگی در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد اکنون به دو هزار دانش آموز و ۱۵۰ دانشجو خدمات می‌دهد که ۱۲ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و چهار نفر در مقطع دکتری مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: سه هزار مددجوی شهری از خدمات درمانی و بهداشتی کمیته امداد به صورت رایگان و یا پرداخت ناچیزی فرانشیز بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد قوچان گفت: با همراهی نیکوکاران، ۵۰۰ فرزند یتیم از حمایت هزار حامی بهره‌مند هستند که خوشبختانه ۷۰ درصد حامیان شرکت کننده در این طرح بومی هستند.

انتهای پیام//ف.ص


ایجاد ۹۰۰ طرح اشتغال با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در قوچان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.