سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان هریس

سرپرست فرمانداری شهرستان هریس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضا استادرحیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی از انتخاب علیرضا خاکپور به عنوان سرپرست فرمانداری هریس خبر داد و گفت: فعلاً هیچ‌گونه تغییر و تحولی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به این‌که برخی تغییرات مدیریتی در سطح فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار در برخی شهرستان‌های آذربایجان شرقی انجام شده است اظهار داشت: تغییر در فرمانداری هریس از جمله تغییرات در استان بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که علت تغییر فرماندار شهرستان هریس چه بود؟ افزود: فرماندار هریس خود مشکلاتی داشت و علاقه‌مند به ماندن در فرمانداری نبود و ما به درخواست خودشان تغییراتی اعمال کردیم.

وی ادامه داد: با کناره‌گیری علی محمودی از سمت فرمانداری هریس، علیرضا خاکپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هریس انتخاب شده است.

استادرحیمی بخشداران مرند، معاون فرماندار و بخشدار شهرستان خداآفرین را از دیگر تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: پست‌های مدیریتی که در شهرستان‌ها خالی مانده‌اند برای‌شان مدیر انتخاب می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییرات دیگری نیز در سطح استان خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق گفت که تغییراتی در سطح فرمانداران، معاونین فرمانداران و بخشداران خواهیم داشت و از این‌رو پست خالی هم نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه تغییر و تحولی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نخواهیم داشت، افزود: تغییرات جدیدی نداریم مگر این که اتفاق نادری رخ دهد و مجبور به اعمال تغییراتی شویم.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی، علی محمودی فرماندار سابق شهرستان هریس با خداحافظی از فرمانداری این شهرستان از هفته جاری در استانداری آذربایجان شرقی مشغول به‌کار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

سرپرست فرمانداری شهرستان هریس منصوب شد

برچسب ها: استانداری ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.