سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر کشور؛

اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی/ نوسازی بافت اطراف حرم مطهر رضوی، دغدغه‌ای ملی

۱۴هزار میلیارد ریال برای نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم امام رضا علیه السلام در سال ۹۸ اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور عصر روز جمعه و در سفر کاری خود به مشهد مقدس گفت: پروژه نوسازی بافت اطراف حرم مطهر رضوی مربوط به شهر مشهد نیست بلکه پروژه‌ای متعلق به کل کشور است و همه باید در اجرای این پروژه اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد:تمامی کسانی که دغدغه توسعه پایدار شهر مشهد را دارند باید از این پروژه حمایت کنند تا در کوتاه‌ترین مدت به سرانجام برسد.
 
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: تاکنون بیش از ۸۵ درصد از تملک‌های این پروژه انجام شده و پیشرفت فیزیکی آن حدود ۵۰ درصد است.
 
جمالی نژاد افزود: ۵۰ درصد این مبلغ سهم شهرداری مشهد و ۵۰ درصد نیز سهم دولت است.
 
وی در پایان سفر کاری خود به مشهد مقدس به همراه مجید عبداللهی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و چند تن دیگر از پروژه‌های طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی، بافت تاریخی منطقه ثامن و خانه_موزه شهیدان دهنوی بازدید به عمل آورد و با پدر شهیدان دهنوی دیدار کرد.

 در بودجه سال آینده برای طرح بازآفرینی و کمک دولت از طریق انتشار اوراق مشارکت رقم خوبی در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص، سال طلایی برای این پروژه خواهد بود.

انتهای پیام//آ.ف

اهتمام ویژه به بافت پیرامون حرم امام رضا علیه السلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.