سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

موانع تسهیلات روستایی و اشتغال پایدار در اردبیل مرتفع شود

استاندار اردبیل گفت: موانع تسهیلات روستایی و اشتغال پایدار در استان اردبیل مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه پنجره واحد اشتغال پایدار روستایی و عشایری اظهار کرد: با حضور نمایندگان بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی متولی، موانع پرونده وام‌های روستایی و اشتغال پایدار باید مرتفع شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید متقاضیان را تکریم کنند افزود: بررسی و رفع موانع موجود در تسهیلات طرح‌های اشتغالزای روستایی استان باید در کمترین زمان انجام گیرد تا نوسان بازار مانع توسعه و پیشرفت طرح‌ها نشود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: اغلب واحد‌های تولیدی مشکل سرمایه در گردش دارند و برخی نیز مشکل تودیع وثیقه برای گرفتن وام‌های کم بهره دارند، که لازم است در این جلسات مشکلات با حضور متقاضیان و مدیران بانک‌های عامل تعیین تکلیف گردد.

بهنام جو با اشاره به اینکه نگاه ما به متقاضیان تسهیلات روستایی نگاه مثبت است گفت: با رعایت قوانین و بررسی همه جوانب باید در کمترین زمان ممکن کار ارباب رجوع راه بیفتد.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل وثیقه‌های متقاضیان را در مرحله اول بررسی کنند تا سرمایه گذاران بعد از طی مراحل با مشکل مواجه نشوند.

در این جلسه تعدادی از پرونده‌ها با حضور عوامل درگیر در وام‌های اشتغال زایی پایدار روستا‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات تعدادی از این پرونده‌ها رفع گردید.

انتهای پیام/ح

بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید متقاضیان را تکریم کنند

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.