سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس؛

بخش عمده‌ای از مشکلات بازار به دلیل احتکار خانگی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دلیل بخش عمده‌ای از مشکلات بازار را احتکار خانگی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ونماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان درمجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات بازار به دلیل احتکار خانگی و نداشتن اطمیانان کافی از ثبات قیمت‌ها است.

حسینی با بیان اینکه کالای اساسی مورد نیاز کشور یا در داخل تولید شده و یا از خارج وارد می‌شود و هیچ مشکلی در خصوص تامین کالای اساسی وجود ندارد افزود: بخشی از مشکلات بازار را هم دشمنان تحمیل می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان منابع خارجی را در اختیار برخی افراد سود جو قرار می‌دهند تا کالای اساسی را احتکار و کشور را با مشکل مواجه کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ماه‌های اخیر هیچ اتفاقی در کشور نیفتاده و قیمت انرژی و نیروی کار نیز در این مدت افزایش نداشته، اما قیمت کالا به خصوص کالای اساسی هر روز گران‌تر می‌شود و دستگاه‌های نظارتی باید در این بخش هوشیار‌تر عمل کنند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ میزان ۱۴ میلیارد دلار ارز دولتی را برای واردات کالای اساسی تخصیص داده و دولت موظف است فهرست کالای اساسی را اوایل سال آینده به مجلس تقدیم کند.

انتهای پیام / ج

سخنان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در باره احتکار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.