سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت شهدای حمله تروریستی خاش در خمین

یادواره شهدای حمله تروریستی خاش و شهید رحیمی در خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یادواره شهدای مدافع وطن و مدافع امنیت به خصوص شهید رضا رحیمی اهل خمین که در حمله تروریستی به اتوبوس مرزداران پاسدار در خاش زاهدان به شهادت رسیدند با حضور مردم و مسئولین شهرستان خمین در مسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.

‎حجت‌الاسلام سید محمد میر علی اکبری راوی مؤسسه سیره شهدای قم در این یادواره گفت: هیچ کشوری در دنیا مانند ایران اسلامی از امنیت، آسایش و آرامش برخوردار نیست و این مهم برخاسته از ولایتمداری و بصیرت نسل ایثارگر و برکت خون شهدای والامقامی همچون شهدای مدافع وطن است.

‎حجت‌الاسلام میر علی اکبری با اشاره به اینکه یادواره شهدا راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: با برگزاری یادواره‌ها می‌توان درس مقاومت و ایستادگی را در لایه‌های مختلف جامعه معرفی و نهادینه کرد.

‎راوی مؤسسه سیره شهدای قم ادامه داد: ۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای قصد دارند با برنامه‌ها و سریال‌هایی که رنگ و لعاب زیادی برای جذب جوانان دارند، اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان را کمرنگ و سست کنند و الگو‌های مهدویت و عاشورا راکه مبنای روحیه جهادی ملت هستند از این مردم بگیرند.

شهید رضا رحیمی اهل خمین یکی از جوانترین شهدای حمله تروریستی انتحاری به اتوبوس مرزداران پاسدار در خاش زاهدان بود که در ۲۴ بهمن ماه به همراه همرزمانش به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

یادواره شهدای مدافع وطن در حمله تروریستی خاش در خمین

برچسب ها: شهدا ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.