سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتنه‌های جدید آمریکا و متحدانش در سوریه با شکست مواجه خواهد شد

امام جمعه شهرستان انار گفت: دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبرمعظم انقلاب با حضور سردار سلیمانی پیام مهمی برای ابرقدرت‌ها و فتنه‌گران منطقه‌ای داشت و یقیناً فتنه‌های جدید آمریکا و متحدانش در سوریه با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام منتظری ، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت و مسئولین برگزار کننده کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اشاره کرد و گفت: اگر ملت ایران بخواهد مقتدر باشد باید جوانان و افراد فعال با شجاعت و دلیری وارد میدان شده و نترسند.

وی افزود: تلاش دشمن این است که ملت را مأیوس و ناامید کند و ترس و وحشت در دل مردم ایجاد کند.

منتظری گفت: پیام شهدا ۶۵۰۰ شهید سرافراز استان کرمان و همه شهیدان این است که همانگونه که ما در مقابل دشمن خوف و ترس نداستیم شماهم اگر می‌خواهید پیروز مقتدر باشید نباید بترسید.

حجت الاسلام منتظری به دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبرمعظم انقلاب با حضور سردار خط مقدم جبهه مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی پیام مهمی برای ابرقدرت‌ها و فتنه‌گران منطقه‌ای داشت و یقیناً فتنه‌های جدید آمریکا و متحدانش در سوریه با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام منتظری گفت: متاسفانه در این شرایط حساس کشور از نظر سیاسی و اقتصادی به دلیل سوء تدبیر‌ها و مدیریت‌ها نباید شاهد استعفای عجولانه و بی‌هنگام باشیم تا موجبات شادی و خوشحالی صهیونیست‌ها را فراهم کنیم.

حجت الاسلام منتظری گفت: اتاق فکر قرارداد استعماری اف‌آی‌تی‌اف و لوایح چهارگانه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود:تمام جبهه دشمن اعم از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و رژیم صهیونیستی وجبهه نفاق و فتنه گران مایلند که این لوایح به تصویب برسد.

وی افزود: دستیار معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا که در حال حاضر رئیس اف‌ای تی اف است و ماموریت پیگیری تحریم ایران را برعهده دارند گفته است که تنها راه مقابله با کشور‌هایی که تحریم‌های ایران را دور می‌زنند تصویب قرارداد اف‌ای تی اف میباشد.

وی خطاب به مسئولان کشور  گفت: انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.

حجت الاسلام منتظری به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کمیته حضرت امام خمینی(ره) خدمات مختلف و متنوعی اعم از خدمات مالی کمک‌های نقدی اعطای وام اشتغال و کارآفرینی خدمات حمایتی کمک‌های پزشکی و دارویی و کمک به ازدواج افراد نیازمند را ارائه کرده است.

وی گفت:در کنار کمیته امداد ستاد زکات تلاش‌های خوبی را در سطح کشور داشته که در شهرستان انار علیرغم همه گرفتاری‌ها و خشکسالی‌ها و کمبود محصول پسته مبلغ ۱۰ میلیارد ریال توسط مردم خیر شهرستان انار به ستاد زکات اهدا شده است.

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان انار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.