سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با شب چهارشنبه آخر سال؛

استقرار ویژه آمبولانس‌ها در مشهد

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:۱۳ آمبولانس در مناطق خاص مشهد برای خدمت رسانی سریع در حوادث احتمالی مستقر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع اصحاب رسانه گفت: یک روز قبل از چهارشنبه پایانی سال، تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ با تمامی امکانات در آمادگی کامل هستند و برنامه ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات احتمالی در چهارشنبه پایانی سال انجام شده است.

وی تصریح کرد: آماده باش و استقرار چهار پایگاه شهرستان طرقبه و شاندیز انجام شده و در همین راستا آماده باش کلیه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ مشهد و اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های تابعه دانشگاه و آماده باش و فعالیت ۲۴ ساعته اتاق بحران دانشگاه (EOC) و مرکز MCMC دانشگاه نیز برنامه ریزی شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به استقرار ۱۳ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در مشهد در مناطق خاص شهری گفت: حضور نماینده اورژانس ۱۱۵ مشهد در شیفت عصر و شب و ساعات پر ترافیک در مرکز کنترل ترافیک، حضور نماینده در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر مشهد و حضور نماینده در جلسات هماهنگی نیروی انتظامی جهت افزایش هماهنگی و همکاری‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

دکتر وفایی نژاد اظهار داشت: هماهنگی و شروع آموزش‌های همگانی برای عموم مردم و توزیع پمفلت، آموزش رابطین سلامت آموزش و پرورش جهت پیشگیری حوادث چهارشنبه آخر سال، آموزش عمومی در مساجد محلات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایت دانشگاه جهت اطلاع رسانی و آموزش نیز انجام شده است.

انتهای پیام//ز.م


خدمت رسانی اورژانس ۱۱۵ در چهارشنبه آخر سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.