سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور گردشگری استان ایلام خبر داد؛

برگزاری جشن‌های سیار به مناسبت نوروز ۹۸

معاون امور گردشگری استان ایلام گفت: امسال به منظور فرارسیدن سال نو از ۲۰ اسفند برنامه‌های جشن و شادی به صورت سیار در سطح استان برگزار خواهد شد.

کلانتری معاون امور گردشگری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: سازمان صنایع دستی و گردشگری در نظر دارد با همکاری شهرداری از تاریخ ۲۰ اسفند جشن‌هایی را به صورت سیار در مراکز جمعیتی مانند مراکز خرید برگزار کند.

وی ادامه داد: این جشن‌ها که شامل نمایش‌های طنز و موسیقی‌های آئینی در مدت زمان کوتاهی هستند با هدف ایجاد نشاط و شادی در سطح استان برگزار می‌شوند.

کلانتری بیان کرد: علاوه بر این در تعطیلات نوروز نیز در ۴ منطقه از استان ایلام که جمعیت زیادی دارند نوروزگاه‌هایی به صورت سیار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: جهت آگاهی مردم از تاریخ و زمان دقیق این برنامه‌ها حدود ۲۰۰۰۰عدد کتابچه راهنما تدارک دیده شده است، که این کتابچه‌ها علاوه بر این اطلاعاتی در مورد نقاط دیدنی استان و شهرستان‌ها و همچنین معرفی محل‌های اقامتی در سطح استان در اختیار مردم قرار میدهد.

معاون امور گردشگری استان ایلام یادآورشد: علاوه بر این، محل برگزاری این مراسمات توسط بنر‌هایی که در سطح شهر نصب می‌گردند اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشن نوروز به صورت سیار

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.