سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم در استان مرکزی / شرکت بیش از ۵ هزار نفر + تصاویر

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در بخش‌های حفظ و مفاهیم در شهر اراک برگزار شد.

حاج علی بیگی معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این آزمون در ۲ بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که آزمون کتبی آن امروز و آزمون شفاهی در بیست و سوم اسفند ماه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

حاج علی بیگی افزود: در استان مرکزی بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در سه بخش و ۱۸ رشته در این آزمون شرکت می‌کنند که ۸۰ درصد این نفرات بانوان و ۲۰ درصد آن را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: کسانی که در این آزمون از ۱۰۰ نمره ۷۰ را کسب کنند موفق به اخذ گواهینامه می‌شوند و به ممتازین هم به قید قرعه جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: جواب این آزمون تا فردا صبح از طریق سامانه ثبت نام اعلام می‌شود.

آزمون حفظ و مفاهیم قران کریم با همکاری سه دستگاه وزارت ارشاد اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل آموزش و پرورش در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/الف

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سه بخش و ۱۸ رشته در استان مرکزی

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.