سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین جلسه ستاد توزیع دارو در کردستان

چهارمین جلسه ستاد توزیع دارو در کردستان با محوریت توزیع عادلانه دارو و مدیریت آن به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود دارو در ایام تعطیلات نوروز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تلاش‌های مدیران شرکت‌های داروی سطح استان کردستان در چند ماه گذشته بسیار خوب بوده و واقعا عملکردی قابل قبولی از خود به جای گذاشتند که باعث به حداقل رسیدن کمبود‌های دارویی استان شد.

 بابک قطبی گفت: جهت رفع کمبود‌های دارویی در ایام تعطیلات عید باید پیش بینی و برنامه ریزی‌های مناسب انجام گرفته و دپوی مناسب و کافی دارو‌ها انجام گردد.

وی در زمینه توزیع هورمون رشد در داروخانه‌ها گفت : باید هورمون رشد فقط در داروخانه‌های منتخب توزیع گردد و اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد قطعا طبق مقررات موجود با متخلفان برخورد خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه که با هدف، بررسی آخرین وضعیت دارویی مراکز تابعه، شرکت‌های توزیع دارو و نیز بررسی مسائل و مشکلات و راه حل‌های احتمالی درخصوص تهیه دارو برگزار شد، حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداخته و سپس جهت رفع مشکل کمبود دارویی در ایام تعطیلات، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

انتهای پیام/ع

چهارمین جلسه ستاد توزیع دارو توسط معاونت غذا و دارو در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.