فاز دوم ساختمان معاونت غدا ودارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان با 7 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سیامک واحدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این مراسم ضمن  ابراز خرسندی از تحویل به موقع پروژه، گفت: غذا و دارو جزو نیازهای بنیادین جامعه است و نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در این مراسم بیان کرد: پروژه توسعه فیزیکی معاونت  غذا و دارو در مساحت ۴۵۰ مترمربع و با هزینه کرد بالغ بر ۷ میلیارد ریال که از ردیف های وزارتی و توسط سازمان غذا و دارو جذب شده، به اتمام رسید.

کامبیز حسن زاده گفت: این پروژه از آذر ماه ۹۵ آغاز شده و در بهمن ماه سال ۹۶ تکمیل شد.

 وی  از حمایت های مادی و معنوی ریاست دانشگاه در پیشرفت پروژه و تعامل سازنده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیریت منابع فیزیکی و همچنین شرکت های پیمان کاری متولی قدردانی کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر انجام پروژه های عمرانی و تاثیر آن بر ارتقای سطح دانشگاه تاکید کرد و اتمام عملیات ساختمانی معاونت غذا و دارو را نتیجه تعامل بخش های مختلف دانشگاه و بخش های خصوصی دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان گزارشی از وضعیت مطالبات و پرداخت های مالی دانشگاه ارائه و کارنامه موفق معاونت غذا و دارو در انجام پروژه های عمرانی و همچنین شاخص های ارزیابی عملکرد را ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/م

فاز دوم ساختمان معاونت غدا ودارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح شد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.