سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرودگاه پیام اعلام کرد:

آغاز مجدد واردات گوشت از فرودگاه پیام

ثناگو مطلق با اشاره به وقفه ۵۰ روزه در واردات گوشت گرم از طریق این فرودگاه گفت: امروز با ورود بویینگ ۷۴۷ ایران ایر حامل ۴۰ تن گوشت گرم، واردات این کالای اساسی مجددا آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر ثناگو مطلق گفت: در راستای سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار، پس از وقفه ۵۰ روزه پرواز‌های باری فرودگاه پیام که اصلی‌ترین فرودگاه باری کشور و در مجاورت پایتخت است، یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۴۷ که بزرگترین هواپیمای باری کشور با ظرفیت ۸۰ تن محسوب می‌شود وارد این فرودگاه شد و با استمرار این پرواز‌ها میزان عرضه گوشت گرم در بازار افزایش و قیمت گوشت برای مصرف کننده کاهش خواهد یافت.

ثناگو مطلق گفت: این پرواز از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان یا محموله ۴۰ تن گوشت گرم وارد فرودگاه پیام شد و این پرواز‌ها از سایر مبادی نیز ادامه خواهد یافت و در آستانه شب عید، قیمت گوشت تعدیل و میزان عرضه بالا خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: بازار گوشت هنوز تنظیم نیست! / چرا تقاضای مردم برای خرید گوشت بیش از حد معمول است؟


سرپرست فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه تلاش دارد با ارایه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیما‌ها و کاهش هزینه‌های فرودگاهی فرصت مناسبی را برای استمرار پرواز‌های باری در فرودگاه پیام ایجاد کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.