سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان صحنه

حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با نورالدین فرزادی پورفرماندار شهرستان صحنه دیدار و گفتگو کرد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه بر اهمیت فعالیت‌های دامپزشکی در حوزه بهداشت دام تاکید کرد و گفت : مسائل بهداشتی و درمانی امور مربوط به دام یکی از مهمترین مسائلی است که نمیتوان به سادگی از آن گذشت.

وی از زحمات رئیس و پرسنل دامپزشکی که نقش اساسی در پیشگیری و کنترل بیماری ها‌ی مشترک بین انسان ودام دارد و زمینه ساز توسعه سلامت جامعه است قدردانی نمود و آمادگی خود را برای همکاری و حمایت همه جانبه و پیگیری برای جلب حمایت سایر ارگان‌ها از دامپزشکی، در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی را اعلام نمود .

وی احراز رتبه اول دامپزشکی شهرستان صحنه در استان را نتیجه زحمات این اداره دانست واظهار داشت : اعمال برنامه مراقبت وپیشگیری ودر مان ۲۰۰ هزار راس دام سبک و ۵۵۰۰ راس دام سنگین شهرستان را شایسته تقدیر دانست.

در ادامه مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به تشریح وظایف دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، کنترل و پیشگیری بیماری‌های دامی و بیان مشکلات دامپزشکی شهرستان صحنه بخصوص موضوع اعتبارات دامپزشکی جهت پیشبرد اهداف دامپزشکی پرداخت .

 

 

انتهای پیام/د

مسائل بهداشتی ودرمانی دام یکی از مهمترین مسائلی است که نمیتوان به سادگی از آن گذشت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.