سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از مجوز ایجاد ۱۰ مرکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی فارس

با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از ۱۰ مجوز مرکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب دانش‌منش رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در این مراسم که همزمان با جشن دانش‌آموختگی ۲۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه که در مجتمع فرهنگی، رفاهی فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد، گفت: این مراکز شامل مرکز فن‌آوران کشاورزی صدرا در حوزه محصولات گلخانه‌ای، مرکز شام شام در حوزه فرآورده‌های گوشتی و صنایع وابسته و مرکز خانه کارگر در حوزه ماشین‌سازی است.

وی افزود: همچنین مرکز فراسان در حوزه‌های هتلداری و گردشگری و صنعت آب، مرکز لاستیک دنا در حوزه لاستیک و صنایع وابسته، مرکز صنایع مخابراتی راه دور ایران در حوزه صنایع مخابراتی، مرکز بازرگانی در حوزه صنعت بیمه و مرکز غدیر در حوزه علوم قرآنی و حدیث از دیگر مراکز دانشگاه علمی کاربردی فارس هستند که مجوز مرکز نوآوری دریافت کردند.

دانش‌منش ادامه داد: امیدواریم با فعالیت مراکز نوآوری این دانشگاه بتوانیم در عرصه اشتغالزایی پایدار تاثیرگذار باشیم.

مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها نیز در این مراسم اظهار داشت: باید بپذیریم اگر می‌خواهیم امروز شاهد توسعه و پیشرفت باشیم باید از راه دانشگاه عبور کرده و به علم و فناوری و دانش نیز تکیه کنیم.

رزمجو بیان کرد: در استان فارس هماهنگی و انسجام خوبی بین مدیریت ارشد استان و دانشگاه‌های استانی به ویژه علمی کاربردی حاکم است.

وی به بخشنامه وزارت علوم در مورد فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه در شرکت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی اشاره کرد و گفت: براساس این بخشنامه دانشگاه‌ها می‌توانند اساتید با پرداخت حقوق از دانشگاه، اساتید خود را به واحد‌های تولیدی و صنعتی اعزام کنند.

مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها گفت: شرکت‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی نیز باید مشوق‌هایی آماده کنند از این فرصت استفاده شود.

در این مراسم از خانواده معظم شهید جوادی و طهمورثی با حضور نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان فارس و مسئول بسیج دانشجویی فارس تجلیل شد.
انتهای پیام/م

جشن دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.