چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی فارس در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد باقر احمدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس گفت: این نمایشگاه از ۲۹ آبان که روز جهانی کارآفرینی است در قالب ۳۲ غرفه با حضور نمایندگانی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان معدن و تجارت، کانون کارآفرینان استان فارس، صندوق کار آفرینی امید و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان فارس آغاز می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور دانشجویان، اساتید، پرسنل و فارغ التحصیلان کارآفرین مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان فارس و با هدف معرفی و حمایت از آن‌ها و به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در محل مرکز کارخانجات مخابرات ایران برگزار می‌شود.

احمدی ادامه داد: از محور‌های چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی، برپایی کلینیک مشاوره کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در زمینه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی با حضور اساتید برجسته در زمینه کارآفرینی است.

وی بیان کرد: به نمایش گذاشتن کلینیک هدایت شغلی و تحصیلی، کلینیک مادر خلاق (مشاوره به مادران در راستای آموزش فرهنگ کارآفرینی به کودکان) از دیگر محور‌های این نمایشگاه است.

احمدی با بیان اینکه حدود ۸۵ درصد از ۴۰ مرکز علمی کاربردی استان فارس در برگزاری چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی مشارکت دارند، اظهار داشت: دو کارگاه آموزشی ایده‌پردازی و راه اندازی کسب و کار موفق و قوانین کسب و کار‌ها نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس تصریح کرد: اختتامیه این نمایشگاه نیز همزمان با افتتاحیه استارتاپ و یکندشتاب با رویکرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود و در آن صاحبان ایده در حضور صاحبان صنایع معرفی و فن بیان نیز به آنان آموزش داده می‌شود.

گفتنی است ورود عموم علاقمندان از جمله دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه علمی کاربردی برای عموم آزاد است و برای کسب اطلاعات بیشتر بادبیر خانه نمایشگاه ۳۷۲۶۹۰۴۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر


برگزاری نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار