سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بانک کشاورزی:

۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار با ۶ درصد سود امسال به کشاورزان داده شده است

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: امسال ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار با ۶ درصد سود در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در گردهمایی معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی استان‌های سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه چهار حوزه دارای اولویت اعلام شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی، بدون هیچ محدودیت اعتباری مورد پشتیبانی و حمایت برای توسعه قرار می گیرندگفت: این چهار اولویت شامل مکانیزاسیون بخش کشاورزی، کشت گلخانه ای، پرورش ماهی در عرصه‌های دریایی و بذر گواهی شده و نهال می‌شود.

وی افزود: حمایت از این بخش‌ها بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود و در این میان کشت گلخانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که توسعه ۲۵۰۰ هکتار کشت گلخانه‌ای امسال در تعهد قرار گرفت، اما به دلیل مشکلات مجریان و برخی نواقص عمده این میزان محقق نشد.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: کم بودن شمار مجریان توانمند در عرصه کشت گلخانه، ضرورت جذب سرمایه گذاران عمده در حوزه کشت گلخانه، بالا بودن وثیقه‌های بانکی و مشکلات موجود در شبکه بازاریابی و فروش از مهمترین مشکلات و ضرورت‌های حوزه کشت گلخانه محسوب می‌شود.

خدارحمی تاکید کرد: طی یک سال آینده هم و غم خود را بر توسعه محسوس کشت گلخانه‌ای استان و اعطای تسهیلات در این بخش قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه در بخش مکانیزاسیون کشاورزی عملکرد بسیار مطلوبی اانجام شده است، افزود:در حال حاضر ۱۰۰ درصد ماشین آلات بخش کشاورزی تامین مالی می‌شوند و از طرف بانک تسهیلات به صورت کامل به متقاضیان اعطا می‌شود.

خدارحمی تاکید کرد: در حوزه کشاورزی همه امکانات و اعتبارات در جهت رشد و توسعه این بخش و به صورت هدفمند بدون هیچ محدودیتی وجود دارد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

برگزاری گردهمایی معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی استان‌های سراسر کشور در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.