سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ دولتخواه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

سرقت ۱۱ هزار دلاری از گاوصندوق خانه خواهر

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق منزل در شهرک ولیعصر (عج) خبر داد.

سرهنگ خیرالله دولتخواه رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پرونده‌ای در خصوص سرقت یک منزل در شهرک ولیعصر (عج) به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان سرقت تخریب درب صورت نگرفته بود و به ظاهر تمام موارد عادی به نظر می‌رسید، ماموران با تحقیقات خود متوجه سرقت این منزل توسط ۳ سارق که یکی از آن‌ها زن بود، شدند.


بیشتر بخوانید:  فیلم واقعی سرقت طلا و ارز از منازل + توصیه‌های پلیس


سرهنگ دولتخواه تصریح کرد: با دستگیری سه سارق مشخص شد سارق زن، خواهر زن فرد شاکی است که با برداشتن کلید منزل و کپی کردن از آن، در یک موقعیت مناسب به همراه دو فرد دیگر به منزل خواهر خود رفته و اقدام به سرقت ارز‌های موجود در گاوصندوق خانه می‌کند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه ارزش ارز‌های به سرقت رفته ۱۱ هزار دلار است، خاطرنشان کرد: پرونده در حال بررسی است.

انتهای پیام/

سرقت ارز از منازل شهروندان تهرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
قفل ضد دیلم
۲۱:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
قفل ضد دیلم با کنترل هوشمندی باز میشه که اگر هم دست کسی بیفته و پیش هرررررررررررر کلید ساز و متخصص الکترونیکی هم ببرن نمیتونن از روش کپی کنند، پس وقتی کنترل هوشمندش را بر میگردونن سر جاش، یعنی در واقع هیچی دستشون نیست که بتونن بعدا یواشکی وارد خونه بشن، ضمن اینکه روی هر دری که نصب بشه، حتی یه در چوبی معمولی، دیگه هیچچچچچچچچ روشی برای باز کردن یا تخریبش وجود نداره تا جایی که از خریدار امضا گرفته میشه که اگر همه کنترلهاشو را گم کرد، انتظار نداشته باشه بدون بریدن در یا ورود از طریق پنجره، بالکن و دیگر معابر ورودی بشه وارد خونه شد. قفل ضد دیلم گاردمن را روی در گاوصندوقها هم میشه نصب کرد ولی اشکال گاوصندوقها اینه که سارقین خود گاوصندوق را با خودشون میبرن و در یک محل امن با فرز یا هوا برش میبرنش ولی اگر قفل ضد دیلم گاردمن روی در خونه نصب بشه و مقابل پنجره ها، بالکن، پاسیو و نورگیر هم حفاظ ضد دیلم نصب بشه که سارقین به هیچچچچچچچچ روشی جز بریدن نتونن ازش رد بشن، دیگه خود خونه تبدیل میشه به یک گاوصندوق بزرگ که همه اموال را تو خودش حفاظت میکنه. با رعایت توصیه های مربوط به غیر ممکن کردن ورود سارقین به منزل و محل کار، تعطیلات نوروزی آرام و بدون دردسری را برای همه آرزو میکنیم
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
حتما كينه يا تسويه حساب بوده والا اين كارا خيلي نادره