چهار نفر از گردانندگان باند نقابدار که با تهدید تبر 328 هزار دلار را از یک تاجر در مشهد به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ˈسرتیب دوم بهمن امیریˈ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع سرقت از یک تاجر خارجی در مشهد توسط سارقان نقابدار با تهدید تبر و سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی در این زمینه انجام و مشخص شد چهار نفر با یک دستگاه پراید سفید رنگ و سر و صورت پوشیده خودروی شخصی تاجر خارجی را که درحال تردد در یکی از خیابان های اصلی مشهد بوده متوقف و ضمن ضرب و جرح 328 هزار دلار به سرقت بردند.
 
سرتیب امیری مقدم یادآورشد: در بررسی های اولیه خودروی پراید شناسایی و با اقدامات وسیع اطلاعاتی در این رابطه فردی در حاشیه مشهد شناسایی و دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی مبنی سرقت دلار از تاجر خارجی اعتراق و سه نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد.
 
به گفته وی، دیگر متهمان در نقاط مختلف شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.
 
سرتیب امیری مقدم افزود: در بازجویی های پلیسی مشخص شد شاگرد تاجر از دوستان قدیمی متهمان بوده و با اعلام زمان حمل دلارها با سارقان در این سرقت همکاری کرده است.
 
به گفته فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی متهمان با پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرق ، باند ، سرشناس ، پلیس ، حوادث ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار