سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پذیرش شکواییه بصورت الکترونیک در شش دفتر خدمات قضایی سطح شهر کرمانشاه

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه بااشاره به اجرای طرح پذیرش شکواییه بصورت الکترونیک در شش دفتر خدمات قضایی سطح شهر کرمانشاه، گفت : در تلاشیم تا بزودی این طرح را در شهرستانهای استان نیز اجرا کنیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اشرف کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح پذیرش شکایات و ثبت اعتراض به قرار نهایی دادسرای عمومی و انقلاب توسط دفاتر خدمات قضایی مستقر در سطح شهر کرمانشاه از ابتدای اسفند،گفت : به موجب این طرح اشخاص می توانند جهت ارائه شکایت به جای مراجعه مستقیم به دادسرا و ضابطین دستگاه قضایی، به دفاتر خدمات قضایی مراجعه و شکایت خود را تقدیم کنند.

وی باتاکید براینکه این طرح فعلا اختیاری است، گفت : در آینده و ب ا آماده شدن زیرساخت‌های مورد نیاز، پذیرش شکواییه ها صرفاً از طریق دفاتر خدمات قضایی امکان پذیر خواهد بود.

به گفته این مسئول عناوین اتهامی قابل طرح و پذیرش در دفاتر خدمات قضایی ۸۴۷ عنوان است که لیست آن در دفاتر مذکور قابل دسترس برای مراجعین خواهد بود.

وی تسریع در فرایند تحقیقات مقدماتی، صرفه جویی در وقت و هزینه، قابلیت پذیرش شکایت در سراسر کشور و کاهش مراجعین به دادسرا را از مزایای این طرح اعلام کرد.

معاون دادستان کرمانشاه درخصوص اجرای این طرح در شهرستان ها نیز گفت: امکان پذیرش شکواییه ها به صورت الکترونیکی در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه نیز در دستور کار است و با فراهم شدن زیرساخت‌ها اجرایی خواهد شد.

وی یادآورشد: در حال حاضر در شهر کرمانشاه شش دفتر خدمات قضایی آماده قبول عرایض تقدیمی شهروندان است و مجوز دو دفتر دیگر نیز آماده شده که تا پایان سال جاری راه اندازی و شروع به کار خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اشخاص جهت ارائه شکایت به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.