سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه فرهنگی؛

تعطیلات آخر هفته خود را چطور بگذرانیم؟

تعطیلات آخر هفته فرصتی برای بودن کنار خانواده و تجربه یک فضای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «بهشت گمشده» به کارگردانی حمید سلیمیان و تهیه کنندگی محمدصادق آذین است که در خلاصه داستان «بهشت گمشده» آمده است: «عیسی برای یافتن راه نجات آیدا، سفری را در قصه‌ای پرماجرا آغاز می‌کند...»

فرامرز قریبیان، افشین هاشمی، افسانه پاکرو، متین ستوده، محمدهادی قمیشی، رویا شریف، با حضور نیره فراهانی و کاوه خداشناس  بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

تئاتر آخر هفته

نمایش «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی از اول بهمن تا ۲۴ در تماشاخانه ملک و در ساعت ۱۹:۱۵ به روی صحنه می‌رود.

نویسندگان این نمایش رضا بهاروند و احمد سلگی هستند و در آن تینا صالحی، الناز حبیبی، علی شادمان، وحید آقاپور و خسرو احمدی بازی کرده‌اند.

کتاب آخر هفته

مجموعه داستان «یک‌بار برابر تیربار» هفت داستان کوتاه از عبدالرزاق پورعاطف است. نویسنده و روزنامه‌نگار جوان این روزهای ادبیات ایران که این مجموعه دومین اثر داستانی وی به شمار می‌رود.

«یک‌بار برابر تیربار» شامل دو داستان در حوزه دفاع مقدس‏، دو داستان درباره نماز، دو داستان با موضوع عاشورا و در نهایت یک داستان نیز با موضوع شهدای حله است. عناوین این داستان‌های کوتاه نیز به ترتیب عبارتند از: یک‌بار برابر تیربار، شاخ بازی، دست چپ قبر دوم،گم نشویم، مسجد را روی سرتان گذاشتید، حاء و به سویم. این کتاب حاصل تلاش‌های نویسنده در سال‌های اخیر در حوزه داستان کوتاه بود که در جشنواره‌های مختلف کشور نیز برگزیده شدند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «بید مجنون» به کارگردانی مجید مجیدی، پنج‌شنبه ۹ اسفند ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
 
خلاصه داستان فیلم درباره مردی است که پس از سال‌ها، طی عمل جراحی که در خارج از کشور انجام می‌گیرد، بینایی خود را باز می‌یابد و در ادامه با مشکلاتی در زندگی مواجه می‌شود. نابینایی که از ۸ سالگی بینایی خود را از دست داده‌ است و امیدی می‌یابد برای دیدن دوباره رنگ‌ها و خطوط زندگی عادی. یوسف در تصور آنکه با یافتن بینایی خود به خود حقیقی دست خواهد یافت و پس از آن خواهد توانست ارتباطی در خور خود با خدای خود برقرار نماید با خدای خویش عهد می‌بندد که در صورت توان مجدد برای بینایی در راه خداوند زندگی کند و آن زندگی ساده و متمرکزی که تا به حال داشته‌است را با این امکان و فرصتی که مجدداً در اختیارش قرار خواهند داد غنی‌تر سازد و رشد دهد. اما ...
 
پرویز پرستویی، رویا تیموریان و لیلا اوتادی در فیلم سینمایی «بید مجنون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
تو صف گوشت و مرغ و...
م
۰۶:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
خدا کمکمون کنه
سعید
۲۱:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
بنویسید روزهای اخر هفته چطور میگذرانید پاسخ با فلاکت بی پولی محتاج نان صبح ظهر شب سر افکنده همسر پسرم که سربازه و عروسم دوست دارید بگویم شاد وخوشحال با خانواده با روحیه ای شنگول درکنار هم هستیم
مهدی
۲۰:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
با این اوضاع و احوالی که درست کردن آخر هفته بمیریم بهتره
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
ما که رفتیم لامرد
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
من پول ندارم جایی برم تو بدبختی خودم غرقم