سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار سمنان تاکید کرد؛

نظارت دقیق آموزش و پرورش براجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم در استان سمنان

خجسته پور گفت: انتظار ما از آموزش و پرورش نظارت دقیق بر برنامه هایی است که توسط دستگاه های مختلف برای بزرگداشت معلم انجام می شود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای آموزش و پروش استان با اشاره به فعالیت ستاد بزرگداشت هفته معلم گفت: دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته معلم باید در آموزش و پرورش باشد و استانداری نیز پیگیری موضوعات جلسات را انجام می دهد.

وی با اشاره به برنامه های دستگاه های اجرایی در خصوص گرامیداشت مقام معلم افزود: انتظار ما از آموزش و پرورش نظارت دقیق بر برنامه هایی است که توسط دستگاه های مختلف برای بزرگداشت معلم انجام می شود است .

خجسته پور با اشاره به تلاش ها برای ریشه کن کردن بی سوادی در استان سمنان اظهار داشت : جست و جوی بیسوادان سطح استان و آموزش به این افراد کاری جهادی است که باید قدردان زحمات افرادی که این موضوع را دنبال می کنند باشیم .

وی با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش در خصوص شناسایی افراد بی سواد در استان افزود: نهادهای حمایتی استان و سایر ارگان ها در شناسایی افراد بی سواد در استان با آموزش و پرورش باید همکاری داشته باشند .

انتهای پیام / گ

جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.