سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورهاشمی: مظلومی دیگر گزینه ما نیست/ امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان نشوم

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: به پرویز مظلومی پیشنهاد دادیم تا سرمربی تیم شود که او به دلیل برخی مشکلات شخصی پیشنهادمان را رد کرد و دیگر گزینه ما نیست.

سید احمد پورهاشمی، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال سرمربیگری پرویز مظلومی این در تیم بیان کرد: درحال حاضر با گزینه‌هایی که برای هدایت استقلال خوزستان صحبت کردیم به توافق نرسیدیم و به پرویز مظلومی نیز پیشنهاد دادیم تا سرمربی تیم شود که او به دلیل برخی مشکلات شخصی پیشنهادمان را رد کرد. مظلومی دیگر گزینه ما نیست و اگر سرمربی مشخص شود، رسمی اعلام می‌کنیم.

او افزود: در گذشته از سرمربیان بومی استفاده می‌کردیم، اما دلیلی ندارد که از سرمربیان دیگر استفاده نکنیم و هر موضوعی که هیئت مدیره تصویب کند از آن پیروی می‌کنیم. هیئت مدیره به هر نتیجه‌ای برسد آن را انجام می‌دهیم و تصمیم گیری اصلی با آن‌ها است.

پورهاشمی ادامه داد: با کریم بوستانی دوستانه فسخ قرارداد کردیم و درحال حاضر کریم قنبری مسئولیت فنی تیم را عهده دار است تا سرمربی جدید را انتخاب کنیم. اگر قرار باشد گزینه‌ها را معرفی کنیم،  هیئت مدیره این کار را انجام خواهد داد.

وی در مورد اینکه چه زمانی مدیرعامل استقلال خوزستان خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان نشوم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در پایان درباره کسر ۶ امتیاز و طلب دیوید ساکونی گفت: تمام تلاشمان را کردیم و درحال پیگیری هستیم تا ۶ امتیاز را برگردانیم و همه درحال تلاش هستند تا این اتفاق رخ دهد. موضوعی که اهمیت دارد این است که هنوز پول "ساکونی" پرداخت نشده و موفق نشدیم رضایت او را جلب کنیم، البته پول آماده است و بنابر مشکلاتی موفق به پرداخت طلب او نشدیم. اگر به توافق نهایی برسیم و رضایت ساکونی را بگیریم، امیدواریم تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و همچنین ۶ امتیاز به تیم بازگردد.


بیشتر بخوانید:

بوستانی از استقلال خوزستان استعفا کرد/ مربی موقت آبی‌ها انتخاب شد

بوستانی: باید ۳ امتیاز مقابل صنعت نفت را کسب می کردیم/ بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند

مظلومی پیشنهاد سرمربیگری استقلال خوزستان را رد کرد

استقلالی‌ها با ۵ غایب در دربی


انتهای پیام/

اظهارات پورهاشمی درباره وضعیت استقلال خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.