سرمربی استقلال خوزستان گفت: نباید مقابل صنعت نفت به تساوی می رسیدیم بلکه باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم تا با کسب امتیاز در بازی‌های آینده بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بوستانی، سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت ٖآبادان بیان کرد: در چند  هفته گذشته بسیار خوب بازی کردیم، اما متاسفانه موقعیت هایمان به گل تبدیل نمی‌شود تا نتیجه بگیریم. در نیمه اول ۲-۳ موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم که گل نشد.

او افزود: تلاش زیادی کردیم تا به برد دست یابیم و اگر پنالتی دقیقه یک گل شد، شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد که این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم نیز تغییراتی انجام دادیم که فشار بیاوریم و گلزنی کنیم که این اتفاق هم رخ داد، اما فرصت داشتیم که بیشتر گلزنی کنیم که نشد. نباید مقابل صنعت نفت به تساوی می رسیدیم بلکه باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم تا با کسب امتیاز در بازی‌های آینده بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

بوستانی ادامه داد: بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند و به همین دلیل از موقعیت‌ها استفاده نکردند. هر هفته کار سخت تری برای بازی و بقا در لیگ برتر داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده با نتیجه بهتری در زمین خارج شویم. من بحث استعفا و کناره گیری من مطرح نیست و اگر باشگاه می‌خواهد مربی دیگری را بیاورد، تابع آن‌ها هستم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: پنالتی زن اول تیم ما میثم کریمی و پنالتی‌زن دوم ما ایوب کلانتری است. میثم همیشه پنالتی‌ها را گل می‌کرد، اما نتوانست پنالتی را به گل تبدیل کند. همه بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت است و دروازه‌ها تنگ‌تر می‌شود. صنعت نفت تیم خوبی است و یک دربی خوب را در این بازی شاهد بودیم. می‌توانستیم بازی را ببریم، اما این اتفاق نیفتاد.


بیشتر بخوانید:

استقلال خوزستان ۱ - صنعت نفت آبادان ۱ / دربی خوزستان برنده نداشت

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلالی‌ها با ۵ غایب در دربی


انتهای پیام/

اظهارات کریم بوستانی پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار