سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ۱۵۲ کلاس برای میهمانان نوروزی در مهاباد

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد گفت: ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان ۱۵ مدرسه با ۱۵۲ کلاس را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تجهیز می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کمال بهمن یار دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد گفت: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد ۱۵ مدرسه با ۱۵۲ کلاس را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده کرده که این مدارس جزو مدارس تازه ساخت آموزش و پرورش است و به تیپ‌های مختلف شامل ویژه، الف. و ب. تقسیم بندی می‌شود.

وی اضافه کرد: در کلاس‌های تیپ ویژه امکاناتی مانند تخت، پتو و بالش، تلویزیون و یخچال در کلاس‌ها وجود دارد و کلاس‌های تیپ الف. نیز به تمام این امکانات به جز تخت تجهیز شده و در تیپ ب. نیز تلویزیون و یخچال به صورت عمومی است.

بهمن یار گفت: ۲ مدرسه دیگر با ۳۰ کلاس درس برای مواقع ضروری مشخص شده که اگر تعداد میهمانان نورزی افزایش پیدا کند، پذیرش در این ۲ مدرسه نیز انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا میهمانان نوروزی با خاطره‌های خوبی این شهرستان را ترک کرده و در سال‌های آینده نیز مهاباد را برای مسافرت انتخاب کنند.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد در خصوص تعداد مهمانان نوروزی سال ۱۳۹۷ نیز گفت: در نوروز امسال در مجموع ۱۶۵ کلاس در ۱۵ مدرسه برای پذیرش مهمانان نوروزی تجهیز شده بود که ۳۳ هزار و ۱۴۰ نفر روز در این شهرستان اسکان یافتند.

در نوروز سال ۱۳۹۷ در مجموع ۵۲ هزار نفر در مراکز اقامتی مهاباد اسکان داده شدند که در مقایسه با سال قبل ۶۵ درصد افزایش داشت و در مجموع در طول ایام ۴۶۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان برای میهمانان نوروزی در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.