سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایین با دست پر به استقبال مسافران و گردشگران نوروز ۹۸ می‌رود

شهردار نایین گفت: با برنامه هایی که برای استقبال از مسافران نوروزی درنظر گرفته شده خاطره ای ماندگار در ذهن مسافران و گردشگران نوروزی ثبت می شود.

اردشیر عسکری شهردار نایین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری و پیشینه تاریخی نایین و ضرورت استفاده مطلوب‌تر از پتانسیل بی نظیر گردشگری این شهرستان، شهرداری تمهیدات ویژه‌ای جهت نوروز ۹۸ در نظر گرفته است.
 
وی افزود: از چندین ماه قبل برنامه ریزی مدون شده‌ای جهت نوروز ۹۸ در نظر گرفته شد تا نایین امسال، متفاوت تر، خاص‌تر و زیباتر از هر سال به استقبال نوروز ۹۸ برود و خاطره‌ای ماندگار در ذهن مسافران و گردشگران نوروزی ثبت شود.
 
شهردار نایین با اشاره به پیشینه تاریخی، پتانسیل بی نظیر شهرستان، الگو بودن این شهر در میان شهر‌های مرکزی کشور، موقعیت جغرافیایی و انتخاب این شهر از سوی اکثرمسافران وگردشگران جهت بازدید بیان نمود: ساماندهی بافت‌های سنتی و تاریخی در قالب طرح بازآفرینی شهری و اجرای طرح‌های متنوع بوم گردی در سطح محلات با هدف باز آفرینی با مشارکت بخش خصوصی و مردمی، با توجه به استقبال کم نظیر مسافران در سال‌های گذشته از برنامه‌های اجرا شده موفق شهرداری بوده است.
 
وی، آذین بندی و نورپردازی میادین و معابر شهری، سامان دهی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، تقویت روشنایی معابر به همراه نصب تابلو‌های راهنمای شهری را از برنامه‌های اجرا شده‌ی جهت رضایت بیشتر شهروندان و مسافران عنوان کرد.
 
عسکری در پایان خاطرنشان نمود: تعویض، ساماندهی و اجرای جداول بتنی حاشیه‌ای و اصلاح هندسی معابر شهرداری به همراه ایمن سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و خط کشی معابر از دیگر طرح‌های اجرا شده شهرداری نایین می‌باشد. 
 
انتهای پیام/م 
 

برنامه ریزی مدون برای استقبال از مسافران نوروزی در نائین

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
باسلام
از آسفالت معابر چه خبر ؟
از چالچوله ها چه خبر ؟