سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

شرایط تحریم برای ایران نه یک تهدید بلکه فرصتی برای رشد و بالندگی محسوب می‌شود/استفاده از ظرفیت‌های موجود در سمنان برای عراق مقرون‌به‌صرفه است

استاندار سمنان گفت: این استان دارای مناطق گردشگری خاص و منحصربه‌فرد است که می‌تواند ظرفیت خوبی برای پذیرش توریست و رونق اقتصادی این خطه قلمداد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با سالم صالح مسلماوی، معاون استاندار بابل عراق به میزبانی یکی از کارخانه‌های مهدی‌شهر بابیان اینکه سمنان یک استان صنعتی و داری ظرفیت‌های ویژه در بخش‌های مختلف و به‌ویژه معدن است، ابراز داشت: برای کشور عراق، استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان و کارخانجات آنچه از لحاظ کیفیت و چه قیمت و خدمات پس از فروش مقرون‌به‌صرفه است.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد از استان سمنان در حاشیه کویر قرارگرفته اما این استان دارای مناطق گردشگری خاص و منحصربه‌فرد است که می‌تواند ظرفیت خوبی برای پذیرش توریست و رونق اقتصادی این خطه قلمداد شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه صنایع موجود در استان، صنایعی کاربردی و ویژه است که نقشی مهمی در توسعه و پیشرفت صنعتی کشور ایفا می کند، ابراز داشت: شرایط تحریم برای ایران نه یک تهدید بلکه فرصتی برای رشد و بالندگی است لذا می‌کوشیم تا از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

آشناگر بابیان اینکه سرمایه‌گذاری بین دو کشور ایران و عراق نیازمند بررسی‌های بیشتر است، تصریح کرد: می‌بایست در گزینش شرکت های فعال برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور به‌ویژه عراق دقت لازم و کافی انجام شود.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی سمنان یکی از اتاق‌های بزرگ و موفق کشور محسوب می‌شود و امیدواریم با استفاده از این موقعیت بتوانیم گام‌های بلندی در راستای توسعه همه جانبه استان و کشور برداریم.

انتهای پیام / گ

دیدار استاندار سمنان با سالم صالح مسلماوی معاون استاندار بابل عراق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.