سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه خلخال به پونل بازگشایی می‌شود

فرماندار خلخال گفت: برای بازگشایی راه مسدود شده از برف خلخال به پونل در استان گیلان تا قبل از آغاز سفر‌های نوروزی تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال امروز در جلسه خدمات سفر خلخال افزود: برای بازگشایی مسیر 60 کیلومتر از مجموع 80 کیلومتری جاده خلخال به پونل در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان نیازمند همکاری مسئولان گیلانی هستیم.

وی بیان کرد: با آغاز بازگشایی مسیر در داخل حوزه گیلان ماشین الات راهداری خلخال برای کمک به منطقه اعزام خواهد شد.

فرماندار خلخال اظهار کرد: همچنین برای ترمیم سطح تخریب شده جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان و نیز ارتقای سطح ایمنی این راه با نصب گاردریل و یا دپوی خاک در محل پرتگاه های جاده با مسئولان تالش در تعامل هستیم.

بابایی با تاکید به افزایش نظارت و بازرسی ها بر اماکن عرضه مواد غذایی و خدمات گردشگری افزود: در هیچ شرایطی افزایش جضور گردشگران در منطقه نباید بهانه ای برای گران کردن خودسرانه قیمت کالاها و خدمات شود.

وی با بیان اینکه 18 اسفند ماه امسال به عنوان روز پاکسازی شهر و روستاهای استان اردبیل انتخاب شده ، گفت: همزمان با سراسر استان پاکسازی و جمع آوری زباله های شهرهای و روستایی شهرستان در این روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

پاکسازی و جمع آوری زباله های شهرها و روستاهای اردبیل


برچسب ها: حمل و نقل ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.