مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران این جمعیت 10 نفر را که در جاده خلخال - پونل گرفتار بهمن شده بودند با عملیات ضربتی نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: خوشبختانه قبل از اینکه این هموطنان دچار آسیب شوند توسط امدادگران هلال احمر استان اردبیل نجات یافتند، در این حادثه جمعیت هلال احمر با یک تیم عملیاتی، سه نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به این افراد امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: با اقدام سریع امدادگران هیچگونه آسیبی به این افراد وارد نشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین از امدادرسانی به هزار و 743 نفر گرفتار شده در برف و کولاک طی سه روز گذشته در جاده های استان خبر داد.

غیبی اضافه کرد: این افراد در جاده های استان در برف و کولاک گرفتار شده بودند و امدادگران نسبت رهایی و هدایت به مسیر آن ها اقدام کردند.

وی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده برای نجات این هموطنان تشریح کرد: 11 تیم عملیاتی، 39 نفر داوطلب نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر، 7 دستگاه خودروی آمبولانس و 2 دستگاه خودروی وانت کمک دار برای امدادرسانی به این هموطنان به کار گرفته شده بودند.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به بیش از هزار گرفتار برف و کولاک در جاده های اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.