سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوی سبقت در دست ورزشکاران ناشنوا و کم شنوای کردستانی

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی ناشنوایان و کم شنوایان جوانان کشور با درخشش ورزشکاران کردستانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اولین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور تحت عنوان جام فجر به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دو بخش بانوان و آقایان از روز شنبه چهارم لغایت شش اسفندماه به میزبانی قزوین برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که سه روز به طول انجامید ۳۲۰ دونده در دو بخش بانوان و آقایان به نمایندگی از ۱۳ استان حضور پیدا کردند و رقابت‌های خود را در ۹ ماده دوی ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰ متر، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرش طول به نمایش گذاشتند.

تیم کردستان با دو نماینده در بخش بانوان و یک دونده در بخش آقایان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و موفق شد دو نشان نقره و دو نشان برنز را کسب کند.

در نتایج انفرادی دوی ماده ۴۰۰ و ۲۰۰ متر این رقابت‌ها پریناز فیضی دونده کردستانی موفق شد با رکورد‌های ۱.۲۷.۲۱ و ۳۴.۴۱ به ترتیب دو نشان نقره و برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد و در دوی ماده ۱۰۰ متر گشین طاهری راد دیگر نماینده کردستان با رکورد ۱۹.۱۶ توانست نشان نقره این ماده را از آن خود کند.

در نتایج دوی انفرادی ماده ۲۰۰ متر بخش آقایان نیز سهند شکردخت با رکورد ۲۶.۶۲ پس از نماینده گیلان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

قزوین میزبان مسابقات دو و میدانی جوانان ناشنوا و کم شنوای کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.