سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در سمنان:

تکلیف سربازان نظام حفاظت و حراست از ایران اسلامی است

امیر سرتیپ علیرضا الهامی گفت: تکلیف ما سربازان نظام حفظ اقتدار و آمادگی برای حفاظت و حراست از ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) مراسم در مراسم معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش شهدای وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا آجا در سمنان با اشاره به ابلاغ گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب گفت : هرکس در این برنامه وظیفه ای بر عده دارد و اصلی ترین محور های این برنامه ، خودسازی – جامعه پروری و تمدن سازی است .

وی با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا گفت : تکلیف ما سربازان نظام حفظ اقتدار و آمادگی برای حفاظت و حراست از ایران اسلامی است.

امیر سرتیپ ستاد علیرضا الهامی افزود: امروز نهال نوپای انقلاب تبدیل به درخت تنومندی شده و این را بدانید که هیچگاه دشمنان ما دست از کینه ورزی و دشمنی علیه کشور ما بر نمی دارند .

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) مراسم با اشاره به شهادت حافظان امنیت ایران در روز های اخیر گفت : دشمنی دشمنان ما ریشه در تفکر آنها دارد و ما باید در به ویژه گام دوم انقلاب آمادگی خود را در جهت حفظ اقتدار کشور حفظ کنیم .

وی با اشاره به قدرت بالای ایران در دنیا تصریح کرد : قدرت بازدارندگی بالای امروز ما ، نشات گرفته از ایمان بالا و توکل به خدای سربازان ما است .

امیر سرتیپ ستاد علیرضا الهامی با اشاره به معرفی فرمانده جدید مرکز آموزش شهدای وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا آجا در سمنان گفت : تکلیف فرمانده جدید این مرکز ایجاد بالندگی در سربازان این مرکز است .

انتهای پیام / گ

مراسم معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش شهدای وظیفه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا آجا در سمنان برگزار شد

برچسب ها: ارتش ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.