سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم اعتکاف در بیش از ۱۰۰ مسجد همدان برگزار می شود

مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان از برگزاری مراسم اعتکاف امسال در بیش از ۱۰۰ مسجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان گفت: با توجه به اینکه امسال مراسم اعتکاف در ایام تعطیلات برگزار می‌شود بنابراین پیش‌بینی می‌شود بیش از چهارده تا ۱۵هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

وی اضافه کرد: پارسال نیز زمان اعتکاف با روز طبیعت مقارن شده بود به همین دلیل ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در اعتکاف شرکت کردند اما سال ۹۶، بیش از ۲۱ هزار نفر در این مراسم شرکت کرده بودند.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف امسال در دوازده مسجد برگزار خواهد شد افزود: پیش‌بینی می‌شود در مسجد جامع نیز پذیرای ۹۰۰ خانم و ۶۰۰ آقا باشیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه شرکت در این مراسم ۶۰هزار تومان در نظر گرفته شده است در ادامه گفت: زمان ثبت نام روزهای ۲۳،۲۴ و ۲۵ اسفند است.

صلواتیان بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی حول محور مهدویت، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، ولایت فقیه و تاریخ اسلام برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: تفسیر موضوعی قرآن، نهج البلاغه، پاسخ به شبهات، محفل انس با قرآن، جشن میلاد حضرت علی و شام میلاد ایشان از دیگر برنامه های مراسم اعتکاف خواهد بود.

انتهای پیام/ ش

برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.