سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع کود پاییزه در کشت‌ های زراعی فامنين

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تن کود پاییزه و ۵۷ تن کود در بخش کشت‌ های باغی فامنین توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جعفر کاویانی دلشاد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: از ۱۱ ماه گذشته تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تن کود پاییزه در بخش کشت‌های زراعی و ۵۷ تن کود در بخش کشت‌های باغی فامنین توزیع شده است.

وی افزود: کل سهمیه ابلاغی زراعی و باغی شهرستان برای سال زراعی ۹۸-۹۷، ۴ هزار و ۳۸۷ تن است که تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تن کود در بین زارعان شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه سهمیه بخش باغی ۵۵ تن بوده که در یک مرحله توزیع انجام شده، افزود: این کود‌ها شامل انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه هستند.

کاویانی با بیان اینکه در صورتی که امکان انجام آزمون خاک مقدور نباشد صرفاً براساس توصیه‌های کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی و اطلاع رسانی‌های انجام شده توسط کارشناسان اقدام به مصرف کود در مزارع و باغات خود کنند.

وی در پایان تاکید کرد: کشاورزان از خرید کود از فروشندگان غیرمجاز خودداری کنند و در موقع خرید هرگونه مواد کودی شماره ثبت درج شده بر روی بسته‌بندی‌ها را چک کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ تن کود پاییزه در فامنین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.