سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای کنسرت «گروه موسیقی لطفی» در کوهدشت

کنسرت گروه موسیقی لطفی به سرپرستی اکبر خسروی دوشنبه شب در میان استقبال گرم مخاطبان در سالن امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کوهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کنسرت گروه موسیقی لطفی با حضور جمع زیادی از شهروندان کوهدشتی و علاقه‌مندان به موسیقی، دوشنبه شب در سالن امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

این کنسرت که به مدت دو شب برگزار شد، قطعات موسیقی فولکلوریک لری، لکی، کردی، شیرازی با ساز‌های زهی، کوبه ای، کلاسیک به اجرا درآمد که با استقبال حاضران مواجه شد.

اکبر خسروی سرپرست گروه موسیقی لطفی با اشاره به هدف اجرای این کنسرت اظهار داشت: امسال سومین اجرای این کنسرت را شاهد بودیم که تلاش و هدف ما بر این است که هرچه بیشتر به معرفی موسیقی فولکور نواحی مختلف ایرانی را به همگان معرفی نماییم.

وی ادامه داد: این گروه متشکل از سی نوازنده خانم و آقا تشکیل شده که نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت محسوس و قابل تحسین داشته است.

خسروی با اشاره به برنامه اجرا‌های آینده گروه خاطر نشان ساخت: در استان‌های ایلام، کرمانشاه و شهر‌های همجوار لرستان پیشنهاد داریم که قرار است در آینده با حمایت انجمن موسیقی لرستان اجرای متعددی را پیش رو داشته باشیم.

لازم به ذکر است تهیه کننده و مدیراجرایى این اجرا را هادی لطفی پور بر عهده داشته است.

کوهدشت در غرب استان لرستان و ۸۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

انتهای پیام/د

کنسرت «گروه موسیقی لطفی» در کوهدشت اجرا شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.