سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم سازی بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شیراز

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از کشف و معدوم کردن بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا قاسم پور رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز گفت: با توجه به بازدید‌های بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در هفته اخیر، حدود ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف و پس از دستور قضایی، تمامی اقلام معدوم شد.

مسوول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب نیز با اشاره به نظارت و بازدید‌های بازرسان بهداشت محیط، افزود: در بررسی چند واحد صنفی و مشاهده تخلفات، با انجام مراحل قانونی و ارسال پرونده به دادسرا، تمامی اقلام کشف شده با دستور مقام قضایی کشف و با حضور کارشناسان بهداشت محیط و همکاری نیروی انتظامی معدوم سازی شد.

محمد حسین کیانفر با بیان اینکه در حال حاضر پرونده متخلفان در مراجع قضایی در حال رسیدگی است، به متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توصیه کرد تا ضمن رعایت تمامی موازین بهداشتی از عرضه مواد غذایی فاقد مجوز بهداشتی خودداری کنند.

او افزود: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراتب را برای رسیدگی به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

نابودی مواد غذایی غیر قابل مصرف در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.