سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت افزایش سرانه عمومی مطالعه کتاب

فرماندار شهرستان بابلسر خواستار افزایش سرانه مطالعه کتاب بین همه اقشار مردم بابلسر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر در آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی برای تمام اقشار جامعه، گفت: امروزه مطالعه کتاب به عنوان مهمترین عامل در افزایش سطح آگاهی محسوب می‌گردد.

وی با بیان اینکه توانایی خواندن یکی از مهمترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز است، افزود: مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروز ضروری است.

فرماندار شهرستان بابلسر گفت: خواندن و مطالعه کمک می‌کند تا افراد تخیل فعال‌تری داشته باشند و این تخیل موجب سطح بالاتری از خلاقیت در جامعه می‌شود.

حسن زاده با اشاره به نقش کتاب خواندن در بهبود حافظه و تمرکز، افزود: بزرگسالان و سالمندانی که وقت خود را با خواندن کتاب می‌گذرانند در فعالیت‌های ذهنی بیشتر شرکت می‌کنند.

وی گفت: مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود و می‌طلبد تا مردم وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمایند.

فرماندار شهرستان بابلسر با بیان اینکه کتاب منبع با ارزشی از اطلاعات غنی بوده و خواندن کتاب موجب افزایش دانش و اطلاعات خواهد شد، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا شاهد افزایش سرانه مطالعه علمی، آموزشی، تاریخی و اجتماعی در تمام اقشار مردم شهرستان اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشیم.

انتهای پیام/ م

تاکید بر افزایش سرانه مطالعه کتاب در شهرستان بابلسر

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.