سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵میلیارد ریال هزینه آماده سازی محوطه و خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر کردستان

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار برای اجرای محوطه سازی در سایت‌های مسکن مهر استان در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرشید ظهوری گفت: پنج پروژه آماده سازی معابر شهرک هواشناسی و مسیر دسترسی شهرک امام حسین قروه، آماده سازی شهرک فرهنگیان سایت یک و دو کامیاران واماده سازی شهرک مولوی در مریوان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار در دستور کار قرار گرفته است.

ظهوری ادامه داد: در راستای انجام خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن مهر با توجه به لزوم احداث واحد‌های تجاری، تعداد دو پروژه احداث واحد‌های تجاری سایت مسکن مهر دگایران سنندج و احداث واحد‌های تجاری سایت مسکن مهر میدان امام حسین قروه نیز با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرا به پیمانکار واگذار شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال ۹۶ نیز شش پروژه احداث واحد‌های تجاری در سایت‌های مسکن مهر قروه، کامیاران، سقز، بیجار و دیواندره با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار بوده که هم اکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت دارند گفت: دو پروژه احداث واحد‌های تجاری به صورت مشارکتی در سایت مسکن مهر بهاران سنندج در حال انجام بوده که با پیشرفت ۹۸ درصدی در شرف اتمام می‌باشد.

انتهای پیام/ع

۷۵میلیارد ریال هزینه آماده سازی محوطه و خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.