معاون عمرانی استاندار کردستان در جلسه شورای مسکن استان تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های ذیربط مسکن مهر هرچه سریعتر نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها و تحویل آن به متقاضیان اقدام کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری، در جلسه شورای مسکن استان که با محوریت بررسی باقیمانده سایت‌های مسکن مهر استان در شهرستان‌های سنندج و بانه برگزار شد، گفت: در برخی از این سایت‌ها پیمانکاران به تعهدات خود بر مبنای مفاد قرارداد عمل نکرده اند از جمله در مسکن مهر ۶۷۲ واحدی بانه که لازم است پیمانکار در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی آسانسور مجموعه اقدام و نتیجه را به شورای مسکن اطلاع دهد.
 وی افزود: در خصوص سایر موارد در موضوع مسکن مهر از جمله بحث محوطه سازی و مشکلات پیرامون شهرداری‌ها مانند ارائه خدمات حمل و نقل عمومی، جمع آوری زباله و رفت و روب در سایت‌های تحویلی که مردم ساکن شده اند مقرر شد شهرداری‌ها در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

معاون عمران استاندار خاطرنشان کرد: همچنین راه و شهرسازی استان نسبت به ایفای تعهدات خود در قبال دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آبفا اقدام کند.
قادری تصریح کرد: در مورد تکمیل مخزن آب سایت ۱۷۲۸ واحدی دگایران سنندج، آب و فاضلاب شهری باید در تکمیل منبع ذخیره آب این سایت تسریع نماید.
وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های ذیربط مسکن مهر هرچه سریعتر نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها و تحویل آن‌ها به متقاضیان اقدام کنند.
معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: تذکرات لازم به اداره کل مالیاتی استان داده شد که هر متقاضی و شرکت سازنده مسکن مهر باید مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آن هم برای یکبار پرداخت نماید و طبق مصوبات شورای مسکن که در حکم قانون است، حق دریافت وجه اضافی را ندارد.
انتهای پیام/م

 شهرداری‌ها در اسرع وقت نسبت به رفع  مشکلات مسکن مهر  اقدام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.