سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان در کنتاکی آمریکا ۱ کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشت

مقامات دولتی در مناطق شرقی کنتاکی آمریکا در پی وقوع طوفان در این مناطق به منظور تلاش برای مقابله با سیل و همچنین جلوگیری از ادامه رانش زمین وضعیت اضطراری اعلام کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طوفان در کنتاکی آمریکا ۱ کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشت.

مقامات دولتی در مناطق شرقی کنتاکی به منظور تلاش برای مقابله با سیل و همچنین جلوگیری از ادامه رانش زمین در این مناطق وضعیت اضطراری اعلام کردند.

براساس اظهارات شهردار می‌سی سی پی، در پی افتادن تیر‌های اصلی برق در حدود ۶ هزار نفر در تاریکی فرو رفتند و به یک مدرسه و ۲ ساختمان صدمات جدی وارد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، حوادث طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۹:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
همین دیروز بود که مقابل رسانه های آمریکائی ایوانکا ترامپ به پدرش افتخار میکرد که از معاهده آب وهوائی پاریس و تغییرات آب و هوائی خارج شده همان پدری که با دماسنج دستی می خواست بدنبال درجه حرارت زمین و گرمایش زمین برود هی ایوانکا تحویل بگیر یکی از تبعات آمده از گرمایش کره زمین در معاهده آب وهوائی پاریس وتغییرات آب وهوائی همین طوفانها و سیل هاست حالا برای تو و پدر نادانت سوختن هکتارها جنگل در طول ماهها و سوختن هزاران خانه مسکونی و آواره شدن چندین صد خانواده را نادیده می گیریم و به حساب نمی آوریم وقتی پدر نادان باشد یقیناً سلولهای حماقت به نسلش هم از طریق ژنتیک منتقل میشود اگر چنین نبود که به پدرت افتخار نمی کردی فقط یک نادان یک نادان را قبول دارد...................